Min ADHD är min superkraft med Viktor Frisk. Dela Dela detta. Facebook. Twitter. E-post. Direktlänk. Absolutely Determined Hardcore Doer – det är modebloggaren, författaren och artisten Viktor Frisks definition av ADHD. I veckans avsnitt berättar han om varför han ser sin ADHD som sin

7746

Det tog sjutton år. Sjutton år för länge. Innan superbloggaren och artisten Viktor Frisk fick sin ADHD-diagnos fick han inte rätsida på någonting.

Sitter på flygplatsen på Kreta och mår så himla dåligt. Känner mig matförgiftad (utan att något kommit ut)  Sitter i skrivandes stund påväg in mot Linköping. Ska träffa mitt ex Michelle och hennes nya bebis, Savannah. Vi ska ta en fika på stan.

  1. Dhl värnamo öppettider
  2. Loncarevic radiolog

Overkligt. Pris: 56 kr. e-bok, 2017. Laddas ned direkt.

Recensioner av Min superkraft! : så har jag lärt mig älska min struliga adhd. Så tycker Sveriges bokbloggar om denna bok och författare Viktor Frisk, Mia Gahne.

min superkraft skulle vara fotografisktminne. Så jag kunde komma ihåg allt jag sett å läst. Sen skulle jag bli bäst i världen.

15 apr 2021 ”Kundvård är min superkraft.” Som ett av de områden i Sverige med utrymme för tillväxt och många kunder att serva är Göteborg en viktig utpost 

Sitter på flygplatsen på Kreta och mår så himla dåligt. Känner mig matförgiftad (utan att något kommit ut)  Sitter i skrivandes stund påväg in mot Linköping. Ska träffa mitt ex Michelle och hennes nya bebis, Savannah. Vi ska ta en fika på stan.

Min superkraft

Min superkraft så har jag lärt mig älska min struliga ADHD. av Viktor Frisk Mia Gahne (Bok) 2017, Svenska, För vuxna Och min superkraft (utveckling) blir nog bara starkare av att jag antagligen är HSP. Det är som att mina sinnen är känsliga så jag föredrar fokus i rätt miljö samtidigt som jag är noggrann, ambitiös och plikttrogen. Jag vet inte hur många av er läsare som har hängt med i adhd superkraft-eller-inte-debatten. För er som missat den, här kommer en snabb sammanfattning: Överläkaren och författaren Anders Hansen har skrivit boken Fördel adhd, där han beskriver fördelarna med diagnosen och egenskaperna lite som superkrafter.
Resa till tyskland

Min superkraft

I veckans avsnitt berättar han om varför han ser sin ADHD som sin Kanske har jag tappat min superkraft glädjen eller så har jag bara gått vilse. Kämpar febrilt med att hitta vägen igen.

Jag bjuder på topphumör, är bra på att höja tempot och stämningen, orkar vara vaken längst av alla – jag säger ja till livet och alla andras dumma påhitt ända tills dagen ljusnar.
Nystartade företag

Min superkraft





Och min superkraft (utveckling) blir nog bara starkare av att jag antagligen är HSP. Det är som att mina sinnen är känsliga så jag föredrar fokus i rätt miljö samtidigt som jag är noggrann, ambitiös och plikttrogen.

Men även du kan flyga fritt, styra föremål med tankekraft och stå emot elementen. 2015-03-24 2017-04-05 Min ADHD är min superkraft med Viktor Frisk. Dela Dela detta.